Perbezaan Antara Orgasme Biasa Dengan Orgasme Pancutan/Ejakulasi. :

Orgasme Biasa:

Bullet  Wanita akan merasai pengecutan yang sedikit pada alat kelaminnya dan lelaki juga turut boleh merasai sedikit pada zakar atau jarinya

Bullet  Kebiasaannya bertahan selama beberapa saat sehingga ke satu minit dan boleh berlaku berkali-kali

Bullet  Wanita akan berasa hilang ketegangan dan terasa relaks dan santai.  Wanita boleh merasai orgasme berganda-ganda jika dia hendak.

 

Orgasme Pancutan/Ejakulasi:

Bullet  Wanita akan merasai sensasi kemutan yang amat mendalam, getaran yang hebat akan dirasai bermula dari dalam antara faraj dan uterus.  Wanita sendiri boleh menyedari dan melihat getaran pada faraj dan tubuh badannya.  Ianya kelihatan seperti faraj terkemut-kemut keluar dan masuk akibat dari pergerakan otot yang bergetar dengan hebatnya.

Bullet  Faraj wanita akan berusaha menolak zakar atau jari lelaki keluar akibat dari getaran hebat ini.

Bullet  Ianya bertahan lebih lama dan boleh berlaku berganda-ganda sehingga lebih kurang 20 minit, jika rangsangan diteruskan.

Bullet  Berlakunya pancutan/semburan, dan cairan boleh terpancut/tersembur dari ½ inci sehingga ke 3 kaki(wow jauhnya!!!) dan boleh berlaku lagi jika rangsangan diteruskan.

Bullet  Perasaan tenang, santai dan relaks adalah lebih mendalam semasa dan selepas ejakulasi.

Bullet  Selepas orgasme pancutan/ejakulasi pertama berlaku selepas itu akan lebih mudah untuk berlaku setelah pengalaman pertama. Berlainan dengan orgasme biasa yang kadang-kadang sukar dialami wanita walaupun telah berpengalaman.

 

Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun ramai isteri yang tidak puas ketika jimak bersama pasangan.

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya.

Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas

Renungkan sebentar…..anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?

 

Di bawah ini adalah fakta-fakta hasil dari online survey yang diperolehi dari 586 isteri dan wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan…..

Sila baca fakta-fakta yang merisaukan ini :

–  70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.

–  65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.

–  Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme lebih sekali dalam seminggu.

–  78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

  ANDA PERCAYA ATAU TIDAK, FAKTA TETAP FAKTA

MAKLUMAT LANJUT SILA KLIK LAMAN DIBAWAH INI